Week 9

 

Hieronder is het wekelijkse management performance plan ingevuld.

 

Management performance plan

Performance managementplan week 9

We lopen op schema qua het aantal menu’s, de gebruiksvriendelijkheid van de website beoordeeld via Kiyoh is ook omhoog gegaan vergeleken met vorige week. We hebben al het gewenste resultaat behaald van het aantal bezoekers per week. Het aantal nieuwe bezoekers per week is vele mate hoger dan wat we gewenst hebben. Op Google zijn we nog niet te vinden, hier proberen we wat aan te doen door via Google te adverteren. Het bouncepercentage is jammer genoeg veel te hoog, hier proberen we wat aan te doen door de mensen te triggeren om onze website verder uit te gaan pluizen. Het aantal terugkerende bezoekers is vele mate lager dan gewenst is, door de homepage te veranderen en meer call to action te plaatsen, proberen wij dit percentage hoger te krijgen. Het aantal reviews per week is het gewenste resultaat. Daarnaast vinden wij dat het goed gaat op social media, uitsluitend Pinterest. Afgelopen week hebben wij 11 nieuwe volgers via social media bereikt, echter is dit lager dan het gewenste resultaat.

 

Social media monitoring

Social media monitoring week 9

Wij zien een grote verhoging in de cijfers van Facebook door de geplaatste advertenties. Instagram wordt wel meer bekeken, maar het heeft geen invloed op het aantal volgers. Pinterest is gewoon een grote flop. Wij denken dat de doelgroep toch niet genoeg op Pinterest actief zijn. Mensen bewaren weinig pins en slaan het misschien zelf op op hun apparaten, omdat er wel bezoekers zijn op onze posts.

 

Daarnaast hebben we gekeken naar advertenties op Google. Hierbij hebben wij geadverteerd op Google vanaf 21 maart voor maximaal 2,08 per dag.

Opdracht: Customer Relation Management

Door mensen te betrekken bij de website, is het de bedoeling door de bezoekers te blijven boeien met nieuwe weetjes en nieuwe menu’s. Hiervoor is het belangrijk dat wij eruit zullen springen en ons onderscheiden met alle andere websites die een gelijkwaardig product aanbieden. Daarnaast is het belangrijk om persoonlijk contact te hebben met de mensen/bezoekers. Dit kan onder andere door middel van social media. Wanneer er bijvoorbeeld mensen op een Facebookpost reageren, altijd een antwoord geven om zo een gesprek met deze mensen aan te gaan. Door middel van alle informatie die de bezoekers achterlaten op onze website, kunnen wij deze mensen persoonlijke informatie aanbieden. Zo doen wij al aan algemene nieuwsbrieven, maar dit kunnen wij gaan personaliseren, zodat de mensen nieuwe informatie krijgen die bij hun past. Ook kunnen wij aan ons netwerk vragen of zij hun netwerk willen uitnodigen om een kijkje te nemen op onze website. Om deze mensen hier toe aan te zetten, kunnen wij deze mensen belonen door middel van een preview van een nieuw menu, een nieuw weetje of aanbiedingen van diverse producten.

 

Verder hebben wij deze week nieuwsbrieven gemaakt, nieuwe menu’s gemaakt en gaan wij de homepage vernieuwen.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s